آ
-
آبتین، عبدالعزیز
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
آقامیری، سیدسعید
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
آهنگران، جعفر
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
ا
-
اپرا جونقانی، الهام
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
احمدی، رضا
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
ارشادی، روح اله
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
اصغری زمانی، اکبر
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
-
ایمانی خوشخو، محمد حسین
مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
ب
-
بارعی، محجبه
تحلیل جایگاه سرمایههای اجتماعی و فرهنگی در روند توسعهٔ گردشگری در بازار کهن تبریز [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 151-166]
-
باقر پور، فرزانه
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
-
بهبودی، امید
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
-
بهروش، عباس
پیش بینی وفاداری مسافران پروازهای خارجی (مورد مطالعه: هواپیمایی ماهان) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 1-20]
پ
-
پورجهان، ساره
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
ح
-
حبیبی، فاتح
ارزیابی و اولویتبندی روستاهای هدف گردشگری استان کردستان برای سرمایهگذاری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 95-112]
-
حسنی، علی
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
حسینی، سیدمحمدهاشم
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
خ
-
خسروی منش، لیلا
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
د
-
درویش، فاطمه
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
-
ده یادگاری، سعید
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
-
دیلمی، سعید
نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
ر
-
راجی، زهرا
واکاوی موانع سفر نابینایان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 1-14]
-
راسخ، نازنین
شناسایی عوامل مؤثر در توسعهٔ گردشگری ورزشی در جزیرۀ کیش با تأکید بر ورزشهای تفریحی بانوان [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 101-117]
-
رسولی، محمد
تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
-
رضی محب سراج، سمیه
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
ز
-
زینتی فخرآباد، حسین
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
س
-
سالاری پور، علی اکبر
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
-
سبلانی، سمانه
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
-
سلطانی، فاطمه
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
ش
-
شاطری، میترا
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
شهرابی فراهانی، مهدیه
مدیریت بحران پساکرونا در گردشگری با تأکید بر تابآوری [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 49-67]
-
شیرمحمدی، یزدان
اثر تجربهٔ برخط برند شهر گردشگری در قصد بازدید از مقصد گردشگری مورد مطالعه: شهر تهران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 33-48]
ص
-
صابری، علی
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
صفایی پور، مسعود
تحلیلی بر وضعیت شاخصهای شکلگیری شهر و گردشگری آرام (مطالعۀ موردی: شهر یاسوج) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 113-129]
-
صوفی، لطیف
نقش آموزش کارآفرینی، خودکارآمدی و هنجارهای ذهنی بر قصد کارآفرینی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه : بررسی دیدگاه دانشجویان دانشکده گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 51-65]
ط
-
طالبی جونقانی، پگاه
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
ع
-
عباسی، زهره
راهکارهای توسعۀ گردشگری فرهنگی در شرایط رکود اقتصادی ایران [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 119-131]
-
علیزاده جورکویه، فرنگیس
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
ف
-
فتحی، محمدرضا
بررسی تأثیر جهتگیری راهبردی در چابکی و تابآوری زنجیرۀ تأمین گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 203-220]
-
فرزین، محمدرضا
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
-
فریدی فشتمی، عالیه
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
ق
-
قنبری، رقیه
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
ک
-
کاظمی، مهدی
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
م
-
مؤمنی، ماندان
بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
-
محمدیان، مهشید
شناسایی گرایشهای بازار گردشگری از منظر انطباق با محصول مورد مطالعه: بازار گردشگران ورودی به ایران از کشور هند [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 69-84]
-
محمودی، عبدالله
تأثیر عناصر فرهنگی در نگرش جامعۀ میزبان در حمایت از توسعۀ گردشگری [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 169-185]
-
معادی خواه، حکیمه
آسیبشناسی توسعه گردشگری در محوطههای تاریخی و ارائه راهکار مناسب (مطالعه موردی مجموعه تاریخی چالشتر: استان چهارمحالوبختیاری) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 187-198]
-
منصوری، زینب
تأثیر ریسک ادراکشدۀ بیماری کوید-۱۹ در قصد رفتاری گردشگری بدون تماس در ایران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 187-201]
-
مهاجر، بشری
بررسی عوامل تعیینکنندۀ تقاضای گردشگری ورودی به ایران: تجزیهوتحلیل داده های پانل [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 85-100]
-
مولادوست، کیومرث
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
ن
-
نادرنژاد، عاطفه
بررسی عوامل مؤثر بر قصد بازدید از مقاصد بومگردشگری (موردمطالعه: شهر مشهد) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 15-32]
-
نادعلی پور، زهرا
شناسایی عوامل مؤثر در رضایتمندی گردشگران خارجی در استفاده از خدمات تاکسی اینترنتی در ایران (مورد مطالعه: شرکتهای اسنپ و تپسی) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 67-93]
-
نصری، اسماعیل
بررسی پیامدهای بحران همه گیری ویروس کرونا برای مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی نیاوران) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 149-168]
-
نوروزی، حسین
بررسی تأثیر بازاریابی حسی در ارزش ویژۀ برند در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل های چهارستاره و پنج ستارۀ استان تهران) [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 133-150]
ه
-
هنرور، افشار
تبیین مفهوم گردشگری چوگان بر مبنای ارزشهای گردشگری فرهنگی [دوره 7، شماره 14، 1401، صفحه 167-185]
ی
-
یاراحمدزهی، محمدحسین
نقش اجرای فرایند منتورینگ در بازاریابی داخلی آژانسهای گردشگری تهران [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 131-148]
-
یوسفی ماتک، حمیدرضا
شناسایی ظرفیتهای توسعه کسب و کارهای خلاق روستایی از طریق گردشگری کشاورزی (مطالعه موردی: روستای هندهخاله) [دوره 7، شماره 13، 1401، صفحه 21-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد